13.07.2016

Kilka faktów o mnie...

   

       Hej kochani!!!

       Aby wprowadzić tutaj przyjazną atmosferę i lepiej się poznać, postanowiłam napisać kilka faktów o sobie.

1.  Nazywam się Paulina i dorastałam w niewielkim miasteczku Radzyń Podlaski. 
2. Jestem modelką i od czterech lat prawie codziennie zakochuję się w moim zawodzie. Prawie codziennie- bo wszystko ma dwie strony medalu.
3. Zupełnie nagle stałam się obywatelką świata. Moje życie to życie na walizkach. W kolejnych postach opowiem Wam o miejscach i ciekawostkach, jakie odkrywam każdego dnia.
4. W ciągu ostatnich lat przemierzyłam kulę ziemską ponad 10 razy, mimo to boję się latać.
5. Wierzę w romantyczną, bezwarunkową miłość na całe życie.
6. Jestem chrześcijanką i nie wstydzę się tego. Nic nie daje mi tak wielkiej siły jak Bóg. Znajduję Go w każdym zakątku świata.
7. Moją duszę koi śpiew ptaków, promienie słońca i błękit nieba.
8. Jestem czekoladoholiczką, a pieczenie ciast sprawia mi nieopisaną przyjemność. 





9. Mam fioła na punkcie planowania i punktualności.
10. Gdy spaceruję po ulicach często liczę swoje kroki. O zgroza temu, kto zaburzy moją rachubę!
11. Uwielbiam czytać i w przyszłości chciałabym napisać książkę.
12. Nie znoszę zatłoczonych miejsc.
13. Panicznie boję się żab.
14. Zawsze muszę mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Jest mi z tym wyjątkowo dobrze, chociaż ludzie zarzucają mi perfekcjonizm.
15. Kocham psy. Od dziewięciu lat czarna puchata kulka roztapia moje serce. 
16. Najwierniejsza fanka Kubusia Puchatka.
17. Jestem typem samotnika. Czasem po prostu wychodzę z domu z pamiętnikiem pod pachą i maszeruję przed siebie. Oczywiście z dala od zgiełku, hałasu i ludzi.
18. Podczas podróży zagranicznych ludzie prawie zawsze biorą mnie za Brazylijkę. Ponoć Paulina to typowe brazylijskie imię. Czyżby płynęła we mnie latynoska krew?





19. W dzieciństwie uwielbiałam zabawy z chłopakami i wspinanie się na drzewa.
20. Nie wyobrażam sobie poranka bez polskiego radia RMF FM. 
21. W przyszłości chcę studiować psychologię i pomagać ludziom. 
22. Jako nastolatka miałam kompleks wzrostu. Wśród moich rówieśników czułam się jak żyrafa, być może dlatego darzę je tak wielka empatią. 
23. Nigdy nie jestem w stanie ćwiczyć z samego rana. Moja twarz nagle przypomina kolor pomidora, a ciało kompletnie odmawia posłuszeństwa. 
24. Mam klaustrofobię.
25. Wszystkie powyższe fakty uświadomiły mi, że nadal poznaję samą siebie. 




       Na blogu znajdziesz relacje z moich podróży dookoła świata, ogromną dawkę optymizmu i przepis na osiągnięcie szczęścia małymi krokami. W formie rozrywki zabiorę Cię za kulisy modelingu, sesji zdjęciowych i pokazów mody, bo to właśnie tym zajmuję się od 4 lat. 



       Powiedzcie mi coś o sobie moi Drodzy Czytelnicy!

Czekam na Wasze wiadomości. 


Jestem również otwarta na różne propozycje współpracy.
 Skontaktuj się ze mną bezpośrednio: 
94paulusgluszek@gmail.com

 

       

10 komentarzy:

  1. Hej! Bardzo fajnie i lekko czyta się bloga ;) nie mogę doczekać się Twoich wspomnień z podróży! Liczę na dużą ilość zdjęć :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! ;)
      Na pewno to wszystko pojawi się niedługo.

      Usuń
  2. Hihi, kilka jest mi całkiem znajomych ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lekko i przyjemnie się czyta;)
    PS. A ja nie mogę sobie wyobrazić poranka bez Radia ZET;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno z najlepszych ! Chociaż RMF FM jest mi łatwiej znaleźć, gdy jestem za granicą

      Usuń
  4. Czekamy na więcej! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawił się juz kolejny post ;)
      Zapraszam ! ;)

      Usuń
  5. Hola, gracias por abrir tu corazón.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hola, gracias por abrir tu corazón.

    OdpowiedzUsuń