28.11.2018

Złote dusze i magia instagrama




       Statystyki mówią mi, że spędzam tam prawie dwie godziny dziennie. Podobno obserwuje mnie ponad 7000 osób i przez ostatnich kilka lat wstawiłam tam prawie 800 zdjęć. Statystyki podobno  nie kłamią, ale dla mnie instagram to nie tylko wyretuszowane zdjęcia, liczby i serduszka. To coś więcej! To kwadraty pełne uczuć i emocji, to życie zamknięte w pięknych kadrach, to miłość do życia i zachwyt nad naturą!

       Codziennie przy porannej kawie sięgam po telefon. Skanuję wzrokiem rażące reklamy ubrań, omijam szerokim łukiem piąty z kolei polecany krem  w tym miesiącu i uciekam jak najdalej od wypinających się w dziwne pozy dziewczyn.  Popijam mocną kawę z odrobiną mleka, wciągam głęboko powietrze i zaszywam się w moim instagramowym kącie. Sprawdzam co dzieje się u romantycznej duszy, która zawsze ma dla mnie dawkę pięknej poezji.  Życzę miłego dnia dziewczynie, z którą nie tak dawno piłam kawę w urokliwej kawiarence i włączam się do żywej dyskusji o postawie człowieka, która budzi we mnie całą gamę emocji. Zaraz potem zatrzymuję się na łące i przy pięknym zachodzie słońca, ktoś inny uśmiecha się szeroko, motywując mnie do aktywnego działania tego dnia. Jeszcze inne okienko sprawiło, że głębiej zastanowiłam się nad sensem mojego życia. Kawa powoli stygnie, a ja znieruchomiała przeglądam kolejne wpisy. Wpisy moich instagramowych dusz. Mam ich kilka. Wśród czeluści instagrama, krzyku o cięcie zasięgów, listy popularnych hashtagów i kupowania obserwatorów znalazłam swoje ideały - duszyczki pełne ciepła i życzliwości. Serca, których pasją jest tworzyć, pisać i dzielić się tym z drugim człowiekiem. Chcecie je poznać?





@Cam_myy


       Co mówi o sobie?

-Mam na imię Kamila. Z wykształcenia jestem psychologiem. Bloga prowadzę od 26 czerwca 2010 roku. Prywatnie jestem kochającą żoną, wspaniałego mężczyzny, który każdego dnia wspiera mnie w moich życiowych decyzjach i współtworzy ze mną to miejsce. Nałogowo piję kawę, koniecznie z odrobiną mleka, czytam motywacyjne książki i ciągle uczę się być optymistką. W przyszłości chciałabym więcej podróżować, zająć się kreowaniem wizerunku osób fizycznych oraz prowadzić kursy dla kobiet wspierające ich rozwój osobisty. Poza tym kocham życie najmocniejszym uściskiem moich wątłych ramion. Każdego dnia mówię mu: "Cześć stary! Jak dobrze Cię widzieć".






@SimplyBeautifulpl



Co mówi o sobie?

- Nazywam się Weronika Ciak. Urodziłam się 28.06.1985 r. Wychowałam się wśród przepięknych widoków mazurskich. Obecnie mieszkam w Warszawie.Odkąd pamiętam zawsze interesowałam się modą. Zawsze zwracałam uwagę na to jak wyglądam, mama mówiła, że to po babci   Mój styl to „casual elegance”. Nazywam to tak, gdyż staram się połączyć elegancję, wygodę i kobiecość. Cały czas czerpię wiedzę od innych, szukam inspiracji… Poza modą kocham podróże, interesuję się fotografią oraz ostatnio zdrowym odżywianiem i wszelkiego rodzaju ćwiczeniami oraz fitnessem i bieganiem.







 @Xykociel


Co mówi o sobie?

- Nazywam się Karolina, mam 21 lat i studiuję we Wrocławiu. Na ogół jestem uśmiechniętą i pozytywnie nastawioną do życia osóbką, która szczęście odnajduje w tych najprostszych rzeczach - filiżance kawy, spacerach o zachodzie słońca czy spotkaniach z najbliższymi. Każdego dnia celebruję życie i jestem wdzięczna Bogu za wszystko, co mnie spotyka. Noszę w sercu spokój i wiem, że cokolwiek się wydarzy, wszystko jakoś się ułoży. Na co dzień poświęcam nieprzyzwoite nakłady czasu i energii na trenowanie bachaty - latynoskiego tańca z Dominikany. Dużo podróżuję i zawsze od siebie wymagam. Piję hektolitry kawy. Staram się zawsze znaleźć czas na dobrą książkę i nie boję się ludzi - podchodzę, szturcham i rozmawiam.







@AngelaOzner


Co mówi o sobie?

- Mam na imię Angela. Moją największą pasją jest moda i podróżowanie. Uwielbiam także pisać, a moje przemyślenia i refleksje przelewam na bloga. Żyję w zgodzie z myślą, że wszystko w życiu dzieje się po coś, tylko trzeba to swoje "po co" znaleźć. Jesteśmy tu na Ziemi w jakimś konkretnym celu, a nasze życie to ciągła lekcja i przepiękna droga. Obce jest mi oglądanie telewizji, za to nałogowo czytam książki. Posiadam dużą świadomość swojego ciała, gdyż przez wiele lat zawodowo tańczyłam taniec towarzyski. 

Na co dzień dużo analizuję i obserwuje. Dostrzegam małe rzeczy, na które inni nie zwracają szczególnej uwagi. Lubię siąść w kawiarni z filiżanką ulubionego cappuccino i obserwować ludzi. Nie oceniam, nie komentuje - po prostu patrzę. Lubię tworzyć w głowie scenariusz, gdzie dana osoba się spieszy, czym się martwi, z czego się śmieje. Dostrzegam, że każdy człowiek to inna historia, inne płótno.







@Slow.Authentic.Life


 Co mówi o sobie?

 - Jestem estetką, wrażliwą, romantyczną kobietą, która od niepamiętnych czasów skrywa swoją uczuciowość. Od zawsze upajałam się literaturą, podróżami i światem, w którym żyje. Czuje bardziej, głębiej i tak szczerze mówiąc wydawało mi się to wadą. Lubię dotyk natury, łaskotanie trawy, śpiew ptaków, szum drzew czy zimne krople deszczu na skórze. To rzeczy prawie przez nas zapomniane. Jestem polonistką, a fascynuje mnie psychologia. Uwielbiam podróże, zdrowy tryb życia, modę, literaturę i ludzi.








       To są moje złote dusze. Kolorują każdy dzień, inspirują i sprawiają, że kawa smakuje lepiej. Noszą w sobie tyle piękna i autentyczności, że nie sposób jest nie dać ponieść się ich słowom i oddać refleksjom. Każda z nich jest inna, na swój sposób wyjątkowa. Tym samym wszystkie z nich dzielą się swoją magiczną codziennością na instagramie i poprzez wrodzoną delikatność i wrażliwość poruszają serca wielu ludzi. Moje z pewnością!



        Jacy są Twoi ulubieni twórcy? Dajcie się również lepiej poznać, zostawiając mi w komentarzu Wasz instagram nick. Mnie możecie znaleźć na @G_Pauli




Ściskam z mojego instagramowego kąciku,
Paulina G Lifestyle






23 komentarze:

  1. Dobrze jest mieć takie ulubione profile, dla których chce się zaglądać na IG. To sprawia, że ten instagram robi się dużo ciekawszy. Dziewczyny z polecanych przez Ciebie profili wydają się być naprawdę sympatyczne. Ja w dużej mierze śledzę na IG działalności dziewczyn, biorących udział w bikini fitness :))

    lifebynadien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznie! Bardzo cenię sobie konta na instagramie, które wiele wnoszą do mojego życia, inspirują, skłaniają do refleksji i motywują. <3

      Usuń
  2. Paulina! Dziękuję Ci ślicznie za to wyróżnienie :) Nawet nie wiesz, jaki uśmiech pojawił się na mojej twarzy, gdy zobaczyłam tu siebie. To idealny prezent na urodziny, które już za... 7 minut!😊😅 Także jesteś jednym z moich ulubionych kobiet w internetowym świecie. Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam sprawić, że uśmiechnęłaś się po przeczytaniu tego. Tym bardziej cieszę się, jeśli udało mi się sprawić Ci małą przyjemność w dniu Twoich urodzin! Wszystkiego najlepszego dla Ciebie! Masz wspaniałą duszyczkę i zasługujesz na najlepsze! <3

      Usuń
  3. Ostatnio Jacek Kłosiński (chyba nie pomyliłam) napisał że spędzając dwie godziny na instagramie, to tak jakbyśmy poświęcili temu medium miesiąc życia rocznie (sprawdziłam, matematycznie się zgadza)... a gdzie jeszcze facebook i inne media? Przeraziło mnie to do tego stopnia, że niemal odstawiłam instagram.. z resztą inne socjal media też. Szkoda życia na ułudę jaka z nich bije. Bardzo mało tam naturalności... chyba już nie ma kont, gdzie zdjęcia nie byłyby obrabiane... gdzie nie byłyby nakładane filtry. Naprawdę nie można pokazać życia takiego, jakim jest? Siebie takimi jacy jesteśmy?Smutne to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2h to w sumie dużo, staram się to ograniczać i w sumie w ostatnich tygodniach wychodzi mi to świetnie. Nie czuję jednak, aby było to marnowanie czasu! Pod warunkiem, że śledzę tylko te wybrane konta, które inspirują, których właścicielki są autentyczne i dzielą się codziennymi refleksjami. To uwielbiam! To jak karmienie mojej duszy dobrą poezją, książką, czy pogawędką na kawie z najlepszą przyjaciółką. Zajrzyj na te konta, o których piszę, a sama zobaczysz jaką mają magię! ;)
      P.S. Z facebook'a nie korzystam praktycznie wcale ! ;D

      Usuń
  4. Wiesz, to zawsze bardzo miłe kiedy ktoś poleca Twój profil/uważa ze jest warty obserwowania. Dla mnie niesamowicie głębszym i bardziej intymnym uczuciem jest, kiedy takie słowa padają z ust osoby, która sama jest dla mnie wielka inspiracja i takim promyczkiem internetowego świata. Chociaż nigdy się nie spotkałyśmy, czasem przychodzą mi do głowy myśli typu „coś bym z Paulina przegadala” czy „z chęcią poznałabym jej zdanie”. Kiedy widzę, ze Ty tez mnie niejako wybrałaś z internetowego świata, tylko utwierdzam się w przekonaniu ze bratnie dusze istnieją! Tylko czekam na spotkanie i kawę... <3

    Ściskam wzruszona,
    Kociel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! <3 Nawet nie wiesz, jak wielki uśmiech na mojej twarzy sprawiłaś tą wiadomością! <3 Dziękuję! Już nie mogę doczekać się naszej wspólnej kawy i dłuuugich rozmów!
      Ściskam mocno ! ;)

      Usuń
  5. Dwie godziny dziennie? Wow :D Ja nie spędzam tam pewnie nawet 2h miesięcznie ;) Wolę śledzić blogi i czytać wpisy, niż przeglądać obrazki na instagramie - jestem chyba jakimś dinozaurem :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam i byłam przekonana, że spędzam zdecydowanie mniej czasu, ale statystyki instagrama nie kłamią i faktycznie... ;) Też jestem dinozaurem! Uwielbiam czytać blogi i książki, tym samym konta na instagramie, które obserwuję to właśnie takie, które wnoszą ogrom inspiracji do mojego życia. Te konta to nie tylko obrazki- to dusza, emocje, uczucia! <3 Sama zresztą przekonaj się! ;)

      Usuń
  6. Jakoś instagram nie wciągnął mnie aż tak bardzo....(jeszcze;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobry wpis. Zdjęcia cudowne. Wszystkie media społecznościowe w internecie to pożeracze czasu. Wydaje się nam, że spędzamy chwilkę dziennie na nich a później jesteśmy w szoku ,że aż tyle czasu nam to zajęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pożeracze czasu, jeśli nie wiemy jak z nich odpowiednio korzystać ;) Swój czas w mediach społecznościowych zawsze staram się wykorzystać na rozmowę z inspirującą duszyczką, przeczytanie czegoś, co skłoni mnie do przemyśleń lub rozbudzi we mnie kreatywność. :)

      Usuń
  8. Ciekawy wpis lubię czytać twojego bloga. Instagram mnie wciągnął lubię tam zaglądać i przeglądać różne ciekawe wartościowe wpisy czy inspiracje fajnie,że napisałaś osoby, które lubisz są pełne pasji.Mój instagram:@agness335. Pozdrawiam cieplutko A.

    zwariowanaagnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że jesteś czytelniczką tego bloga. Miło mi Cię gościć w tym miejscu! <3

      Usuń
  9. Fajny pomysł na wpis! Nie sądziłam, że Instagram pożera tyle czasu, na szczęście aż tak w niego nie wsiąknęłam mimo, że uwielbiam inspirować się tam zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie pochłonął zupełnie! Aczkolwiek nie uważam, że jest to stracony czas. Staram się obserwować konta, które wiele wnoszą, skłaniają do refleksji i inspirują mnie codziennie do małych zmian w moim życiu ;)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  10. Pierwsze dwa znam doskonale :) To reszty chętnie zajrzę!
    Uwielbiam konta tworzone z pasją <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to cały sens instagrama- właśnie konta tworzone z pasją! Coś, co inspiruje, motywuje, koloruje każdy dzień ! Konta i autentyczne osoby, które za tym stoją! Coś niesamowitego ! ;)

      Usuń
  11. Ja też mam taki nawyk scrollowania Instagrama i przyznam, że jest to dużo lepsze niżeli inne portale społecznościowe! Również mam swoje ulubione profile, którymi się inspiruję, a najlepsze jest to, że co chwilę odkrywam nowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem! Dla mnie inne portale społecznościowe mogłyby nie istnieć ;D na instagramie znajduję wszystko, tym bardziej, jeśli odnajduję takie złote duszyczki jak we wpisie i inne bardzo wartościowe osoby <3

      Usuń
  12. Paula, wiesz, że Cię uwielbiam.
    Ciągle wspominam te nasze kawowo-herbatkowe cudowne spotkanie :)
    Czuję się na maxa wyróżniona, znajdując się w gronie tak świetnych kobiet.
    I przypomniałaś mi, że opsi jest już totalnie nieaktualny ... ah. Tak cudnie się zmieniamy.

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana ! <3 Liczę na kolejne spotkanie, spędzanie czasu z tak inspirującą osobą to dla mnie wielka przyjemność !
      To prawda, zmieniamy się w przepiękny sposób, rozpościeramy skrzydła, zaczynamy latać!
      Ściskam mocno !

      Usuń