20.07.2019

We własnym rytmie. W rytmie uważności...




       Już dawno nie miałam okazji zjeść śniadania w ciszy, z własnymi myślami, przy których automatycznie wyciągam notes, aby wszystkie je uważnie spisać. Zawsze zaczynamy z Jahdai i Kobi dość aktywny dzień od spaceru z pluszakiem, a gdy zdążę już zaparzyć poranną kawę... dzień rozpędza się do szalonych prędkości! Wizyty, telefony, moja głowa pełna internetowych, czasem niepotrzebnych śmieci. Rzucam się w wir zdarzeń, biegu codzienności, a kawę piję już bez ulubionego świeżego aromatu. Nieświadomie rzucamy się w wir szybkiego i mało uważnego życia.





       Dzisiaj przeciągam się leniwie w łóżku, otwieram szeroko okna i zapraszam do pokoju rześkie powietrze. Decyduję się też na kawę bez mleka. Nie chcę jeszcze wychodzić na gwarną ulicę, pełną aut i biegnących ludzi. Jeszcze nie teraz. Mój umysł jest taki świeży i lekki. Nie okupują go nowinki ze świata Instagrama i wiadomości, czekające niecierpliwie na odpisanie. Tego ranka, chociaż przez chwilę, tylko kawa i ja. Ja- oznacza moje myśli, moje uczucia i moje pragnienia na dzisiejszy dzień. Nie ma w tym nic z egoizmu, a jedynie szczera troska o moją duszę. Uwielbiam takie momenty! Bez nich staję się wulkanem negatywnych emocji, rozdrażnienia i zagubienia. Chwile sam na sam wyznaczają mój własny rytm. Rytm Uważności...


       Pozbywam się uczucia presji i dziwnego pośpiechu. Pozwalam czuć całą sobą i we własnym rytmie. Zatrzymuję się, aby podziwiać zachody słońca, piję kawę, studiując jej smak i uważnie wsłuchuję się we własne emocje. Staram się żyć Tu i Teraz.


       A na Instagramie właśnie trwa akcja #WyzwanieUważności, którą tworzą fenomenalne kobiety @infinifable oraz @simplybeautifulpl Koniecznie zajrzyjcie na ich profile lub #wyzwanieuważności i pozwólcie swojej duszy dostrzec wyjątkowo piękne momenty Tu i Teraz.






       Na zdjęciach kolorowe cuda z Korei @duftndoft_pl które do zakupienia dostępne są już w Polsce. Zapachy kremów do rąk podbiły nie tylko moje serce, ale również i Kobi, który pomagał mi przy rozpakowywaniu paczuszki :D Prawda, że są przesłodkie? 




Ściskam mocno,
Wasza Paulina G Lifestyle







9 komentarzy:

  1. uwielbiam tkaie chwile spokoju, samotności i ciszy. To ciszy mi najwięcej trzeba w życiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zupełnie tak jak ja ! Takie chwile spokoju i wyciszenia ładują moje baterie najlepiej! ;)
      życzę Ci jak najwięcej takich momentów! ;*

      Usuń
  2. Niezwykle miło mi, że Wyzwanie uważności wyszło poza ramy ig :) i dziękuję Ci za przytoczenie Twoich przemyśleń o wolniejszej codzienności - to temat, który chyba zawsze będzie na czasie, bo mam wrażenie że zbyt często zapominamy o sobie w tym pośpiechu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #WyzwanieUważności to naprawdę świetna akcja! <3 Nie mogłabym o niej nie wspomnieć na blogu. Paulina G Lifestyle to przede wszystkim momenty teraz i tu, chwile uważności.
      Wszystkiego dobrego dla Ciebie ! ;*

      Usuń
  3. Niestety świat niejako wymusza na nas szybkie życie. Wszystko tak szybko się zmienia.. ze nie ma szans nadążyć! Czasem mam wrażenie, ze o takie chwile spokoju trzeba walczyć! Wpisywać je w kalendarz.. inaczej tak szybko uciekają. Bo niestety nie zawsze mamy komfort, by usiąść i dłuższy czas nic nie robić. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Jeśli już tak życie nas goni i musimy walczyć o każdą wolną chwilę dla siebie, najlepszym wyjściem jest właśnie wpisanie tego do kalendarza! Wyjątkowo trzeba dbać o takie momenty <3

      Usuń
  4. Zbyt szybko nakręcamy machinę świata i...nie mamy czasu na tu i teraz... fajnie że wyłapujesz takie chwile...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety sami nakręcamy to wszystko. Nie pozwalamy sobie na odpoczynek, bezustannie chcemy więcej i więcej. Tak żyje się bardzo trudno na dłuższą metę, dlatego tak ważne jest wyłapywanie właśnie tych małych chwil Tu i Teraz ;)
      Pozdrawiam serdecznie !

      Usuń
  5. To wspaniale! <3 Oby więcej takich chwil w Twojej codzienności ;)

    OdpowiedzUsuń