29.08.2019

Pożegnanie lata z marką 22paradise- kulisy sesji zdjęciowej




       Zawsze staram się w pełni doświadczać lata. Łapię w dłonie promienie słońca, oblizuję słone od morskiej wody usta, beztrosko noszę zwiewne sukienki, a w pogotowiu mam ze sobą bikini. Te wyjątkowe momenty zapisuję na dnie swojego serca i wracam do nich w chłodne zimowe wieczory. Uwielbiam je wtedy oglądać i przeżywać na nowo. Wspominam odwiedzone przeze mnie miejsca, czuję zapach lata i uśmiecham się z sentymentem. W tym roku udało mi się zgromadzić zdjęcia z ubiegłorocznych sesji zdjęciowych do moich najnowszych kampanii. Pierwszą z nich mogliście oglądać już na początku czerwca (tutaj klik) w poście Kulisy sesji zdjęciowej dla hiszpańskiej marki Mi&Co. Natomiast dzisiaj przychodzę do Was z kolejną dawką letnich inspiracji i wspomnień. Sami zobaczcie!








       To moja ulubiona sesja zdjęciowa! Pracowaliśmy nad nią w jednym z hiszpańskich miasteczek Costa Brava- Calella de Parafrugell. Zakochałam się w tym miejscu od razu i z pewnością jeszcze kiedyś tam wrócę. Urokliwe ciasne uliczki, białe kamienice z niebieskimi okiennicami i klimatyczne restauracje co chwila sprawiały, że zapominałam o pozowaniu i razem z ekipą zatrzymywaliśmy się na mrożonej kawie, typowych tapas lub lodach. Oddawałam się hałasom zgiełku wakacyjnego, chłonęłam wszystko niczym turystka, notując w pamięci miejsca, w które chciałabym wrócić w przyszłości. Ludzie rozkładali swoje koce na plaży, niektórzy cumowali niewielkie, drewniane łódki przy porcie, a jeszcze inni wspinali się na klify, aby móc podziwiać zapierające dech w piersiach krajobrazy. To tworzyło niesamowicie beztroską atmosferę lata, która zdecydowanie została uchwycona na zdjęciach. 







Kilka słów o marce 22paradise...



         Cała kolekcja narodziła się w Amsterdamie, a do jej produkcji użyto tkaniny techno, wykonanej z regenerowanego nylonu. W ten sposób marka powoli zamienia problem z odpadami zalegającymi w oceanach na modne i praktyczne rozwiązania. 22paradise charakteryzuje się kolekcją kapsułową, dane części strojów można ze sobą łączyć bez konieczności kupowania pełnego setu. Moje serce podbiły żywe kolory i klasyczne fasony, które sprawiają, że nawet w stroju kąpielowym wygląda się subtelnie i elegancko.







      Jak Wasze wrażenia?




2 komentarze: